אמנת שירות - מקפת שירותים פיננסיים

אנו, העובדים והמנהלים ב"מקפת שירותים פיננסים" מחויבים ליצירת ערך ללקוחותינו ולניהול הקשר עמם לאורך זמן על בסיס של אמון מלא. אנו מתחייבים להעניק לכל לקוח שירות אישי ואיכותי המושתת על הגינות, אחריות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות, זמינות ומועילות.
 

שירות אישי

אנו מודעים לכך שלכל לקוח צרכים ייחודים לו. אי לכך נעשה כל מאמץ להקשיב, לזהות ולהבין את צרכיך ולהעניק לך שירות בהתאם לבקשתך, תוך התאמה מירבית לצרכיך ושימת דגש על הדברים החשובים לך.

הגינות

אנו רואים בהגינות ערך עסקי ופועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכיך, ומתחייבים לנהוג ביושרה ובהגינות כלפיך.

כבוד ואכפתיות

אנו פועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכיך, ומתחייבים להגן על פרטיות המידע הקיים ברשותנו, באמצעות שימוש בתשתית טכנולוגית מתקדמת והטמעת נהלים קפדניים.

זמינות ומועילות

אנו מבינים כי בפנייתך אלינו יש למרכיב הזמן חשיבות רבה, לכן נעשה כל מאמץ בכדי להיות זמינים לקבל את פנייתך ובכדי לספק לה מענה מקיף, מועיל ומקצועי בזמן סביר, תוך מתן תשובות בהירות ומנומקות.

לנוחיותך, להלן מגוון ערוצי התקשורת בהם נעמוד לרשותך ונעניק לך שירות:

אתר האינטרנט של החברה

זמין לרשותך 24 שעות ביממה, באפשרותך לקבל מידע כללי, להוריד טפסים, ולבצע פעולות שונות.

עמוד הפייסבוק

עמוד הפייסבוק שלנו מאפשר לך להתעדכן, לקבל מענה לשאלות מקצועיות, להיחשף לתכנים שימושיים המסייעים בהבנת הצרכים והפתרונות, ובכלל - להיות עמנו בקשר שוטף.

לעמוד הפייסבוק לחץ כאן>>

מרכז שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך!

בנושאי פנסיה ופיננסיים:

מענה טלפוני במספר 03-7966060 בימים א' - ה' בין השעות 8:30 עד 16:30
באמצעות פקס במספר 03-7976221 בכל שעות היום
בדוא"ל: mvs@mvs.co.il לשליחת טפסים

 

מרכז שירות הלקוחות, בנושא פנסיה ופיננסיים, עומד לרשותך בנושאים הבאים:


 

  • קבלת אישורי מס והצהרות הון
  • עדכון אמצעי תשלום
  • קבלת מידע בנושא תביעות אובדן כושר עבודה
  • עדכון מוטבים
  • קבלת מידע אישי על צבירות חסכון
  • קבלת מידע אישי על כיסויים ביטוחיים
  • קבלת מידע על סטטוס תהליך עזיבת עבודה
  • קבלת מידע על הפקדות חודשיות לקופות
  • קבלת מידע על תהליך פדיון כספים ולווי במילוי טפסים
  • קבלת מידע על תנאי הלוואות וליווי במילוי הטפסים
  • עדכון פרטים אישיים

בנושאי בריאות וסיעוד:

במענה טלפוני במספר:  03-7969697, בימים א' - ה' בין השעות 08:30 עד 16:00.
באמצעות פקס במספר: 03-5169697, בכל שעות היום.
בדוא"ל: mfs@mvs.co.il

להלן זמני המענה למתן שירות בהתאם לחוזרים של אגף שוק ההון:

  • חזרה למבוטח למתן מענה ראשוני, זמני מענה - עד 2 ימי עסקים.
  • שליחת מסמך הנמצא ברשותנו, זמני מענה - עד 7 ימי עסקים.
  • שליחת מסמך/אישור שלא נמצא ברשותנו, אלא ברשות היצרנים, זמני מענה - זמן סביר.
  • תביעות, זמני מענה - עד 30 ימי עסקים (*מרגע קבלת כל המסמכים תקינים).

מתוך רצון להמשיך ולשפר את השירות הניתן ללקוחותינו, נודה לך אם תשתף אותנו בחוויית השירות לה זכית. במקרה שחוויית השירות לא תאמה את ציפיותיך תוכל לפנות לממונה על פניות הציבור בחברתנו. בדוא"ל: customers@mvs.co.il

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים לשיפור מתמיד בחוויית השרות שלך, לצד מתן מענה מקצועי ואיכותי לצרכיך.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת,מקפת שירותים פיננסיים.