הסדרי הנגישות - מקפת שירותים פיננסיים

מקפת שירותים פיננסיים סוכנות לביטוח בע"מ (להלן: "הסוכנות") מייחסת חשיבות רבה למתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלויות.
הסוכנות נוקטת בכל האמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכלל לקוחותיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות הנובעות מחוק זה - התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמות הנגישות לשירות.
הנגשת השירותים הניתנים לציבור הלקוחות כוללת התאמות לצרכי הלקוח ומאפייניו, בכל סוגי השירות הניתן.

 

רכזת נגישות

החברה מינתה כרכזת נגישות את קצינת הציות בחברה, מורן וילף, המשמשת כתובת לכל פנייה בנושא. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות באמצעות הדואר לפי הכתובת: רחוב היצירה 2 פתח תקווה, או באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן: moranm@mvs.co.il.

 

הסדרי נגישות

לנוחיות ציבור הלקוחות, להלן הסדרי הנגישות הקיימים בסוכנות נכון ליום 1.7.14:
הסוכנות מחזיקה במוקד שירות לקוחות טלפוני במטרה לתת ללקוחותיה מענה אדיב ויעיל בכל תחומי פעילותה. כחלק ממתן שירות שוויוני לאנשים בעלי מוגבלות, בוצעו ההתאמות הבאות בנושא זה:

מסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים - הסוכנות מעמידה לרשות לקוחות בעלי מוגבלות אפשרויות למסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים, כגון- דוא"ל, פקס, דואר. לצורך קבלת שירות זה על הלקוח לבקשו מנציג השירות.

 

נתבי השיחות - מערכות ניתוב השיחות בסוכנות הותאמה לאנשים בעלי מגבלות שמיעה, תוך מתן מידע בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוסיקת רקע.